Saturday, June 2, 2012

Maasikad vol 2

 Enne oli see põld selline
 Nüüd on maasikad väljas, vaja veel korralikult ära kõblata ja siis on ok
Kasvuhoones kasvab basiilik, tüümian, redis, salat, till, rukola, petersell ja üks nurk jäi lillede ette kasvatamise jaoks.


Et nüüd mitte lasta inimestel ekslikult arvata, et ma olen hakanud aianduse tüübiks, ütlen kohe ära, et kasvuhoonesse külvas kogu kraami minu ema. Mina olen siiamaani see, kes võib rohida vms lihtsamat tööd teha, aga taimede kasvatamise soont mul pole.  Eks näha ole, kuna ma ületan selle enda arvamuse, et mina ei saa isegi mitte kaktusi kasvatada, isegi need suretan ma välja. Ju on vaja pealehakkamist ja küll siis see aiandus ka hakkab välja tulema, aga praegu ma veel ütlen emale, et võta see aianduse asi enda peale. Ja ta võtabki :)

No comments:

Post a Comment